تسمه تنگ

تسمه قالب (تسمه تنگ ، بولت تسمه ای)

تسمه تنگ با نام های مختلفی مانند تسمه تنگ، تسمه قالب ، بولت تسمه ای ،تسمه بلت یا تسمه قالب بندی نامیده می شود در مواقعی که برای قالب بندی دیوار برشی از قالب های سوراخ دار استفاده نمی شود برای اتصال دو پنل قالب از تنگ تسمه ای یا بولت تسمه ای استفاده می شود .درضمن برای کاهش هزینه بجای خرید بولت رزوه ،واشر دولول یا واشر کاس ومهره خروسکی از تسمه تنگ استفاده میشود که بسیار زیاد هزینه را کاهش میدهد.

خرید تسمه تنگ

برای خرید تسمه تنگ با کارشناسان ما تماس بگیرید و پایین ترین قیمت را دریافت کنید، برای خرید همیشه کیفیت و قیمت پایین تسمه تنگ را باید در نظر داشت.

انواع تسمه قالبندی در تمامی ابعاد موجود می باشد برای دریافت قیمت و خرید با کارشناسان ما در هر ساعتی از شبانه روز تماس بگیرید

۰۹۱۲۸۵۰۷۴۳۲ بابایی

دفتر فروش  | ۶۶۳۱۴۷۳۲-۰۲۱    |  ۶۶۳۱۶۴۹۷-۰۲۱ 


تسمه تنگ

تنگ تسمه ای بنا به ضخامت بتن در سایزهای مختلف ساخته می شوند و دو وظیفه به عهده دارند:

  • مهار فشار جانبی بتن
  • تنظیم دقیق فاصله دو قالب
  • جلو گیری از ازخم شدن قالبها
  • سرعت کار بالا

تسمه تنگ

نکته خرید تسمه تنگ: برای ساخت تسمه تنگ قالب پارس از ورق های نو استفاده می کند نه دست دوم و یا سنبلاس شده!

مشخصات تسمه تنگ

این تسمه بولت یا تسمه قالب بندی از ورق با ضخامت ۲ میل و عرض ۳ سانت و طول های مختلف بسته به ضخامت دیوار تولید می شود و دو عدد سوراخ نیز در دو طرف تسمه برای اتصال به پنل های قالب تعبیه شده است که تسمه قالب بندی بین ناحیه بیرونی دو پنل قالب قرار می گیرد.

باتوجه به ضخامت دیوار به طور استاندارد در قالب های لبه ۵ ، ۱۰ سانت و در قالب های لبه ۶ باید ۱۲ سانت به طول تسمه اضافه می شود.

به عنوان نمونه در دیوار برشی با ضخامت ۳۰ سانت باید از بولت تسمه ای به طول ۴۰ سانت استفاده شود.

و یا باقالب لبه۵ در دیوار برشی با ضخامت ۳۰ سانت باید از بولت تسمه ای به طول ۴۰ سانت استفاده شود ودر دیوار برشی باقالب لبه ۶ در ضخامت ۳۰ سانت از بولت تسمه ای ۴۲ سانت استفاده شود.