توری مش - ( مش جوشی )

توری مش به توری های فلزی بافته شده از مفتول های آهنی و گالوانیزه، استیل، فیبر و مواد انعطاف پذیر توری مش می گویند. توری های مش با شبکه های فولادی منظمی که در کنار هم جوش داده شده اند و شبیه یک پازل در مصارف ساختمان به کار برده می شوند. نوع ساخت و شبکه ای توری مش مقاومت آن را در برابر تنش هایش محیطی و دیگر مفتول ها بالا می برد. ضخامت های توری های مش با توجه به مشخصات فنی و نوع جوش آن ارزیابی و مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه ساخت توری مش به صورت جوشکاری در نقاط اتصال میلگرد انجام شده و معمول ترین توری جوشی، جوشکاری میلگرد ها با زاویه ۴۵ درجه می باشد.

لیست قیمت توری مشی

برای دریافت پایین ترین قیمت توری مش با ما تماس بگیرید ور در سراسر کشور تحویل بگیرید.

۰۹۱۲-۸۵۰۷۴۳۲ بابایی
۰۹۱۲-۱۱۲۹۸۲۳ بابایی
۰۲۱-۶۶۳۱۴۷۳۱ دفتر فروش
۰۲۱-۶۶۳۱۴۷۳۲ دفتر فروش
۰۲۱-۶۶۳۱۶۴۹۷دفتر فروش

توری مش ورقی و رولی
توری مش و یا توری جوشی

Wire mesh fence

کاربرد توری جوشی

توری جوشی در واقع از سیم های فلزی کم کربن و یا فولاد ضد زنگ ساخته شده می شود. و اندازه و شکل های مختلف در دسترس هستند این است که به طورگسترده درصنایع کشاورزی، صنعتی، حمل و نقل، بخش باغبانی و تهیه غذا استفاده می شود. همچنین در معادن، باغبانی، حفاظت از دستگاه و دکوراسیون های دیگر استفاده می شود.

توری مش و یا توری جوشی
توری جوشی و یا توری مش

مشخصات توری جوشی و یا مش

این توری در ابعاد ۲٫۲۰*۶  و با سایز میلگرد ۶ ، ۸ ، ۱۰ و ۱۲ تولید می‌گردد. کاربردی ‌ترین نوع توری مش در ساخت وساز را می‌توان به میلگرد ساده ۶ با تمام چشمه‌های موجود و ۸ آجدار با چشمه‌های ۱۰*۱۰ ، ۱۵*۱۵ و ۲۰ *۲۰ اشاره نمود.

انواع اتصالات توری مش به صورت زیر است:

  • صفحه مش تخت
  •  توری مش زاویه دار
  • صفحه مش نوع u

توری مش یا جوشی مقاومت بالایی در برابر فشار، رطوبت، حرارت و … داشته و با توجه به قیمت آن بسیار اقتصادی و مناسب برای خرید می باشد.

توری مش در تمامی ابعاد و به صورت رولی و برگی موجود میباشد.


رابیتس - سیم مفتول با مناسب ترین قیمت موجود می باشد.

توری مش
توری مش